W związku z licznymi prośbami o wydłużenie czasu poszczególnych rund kontestu w ramach SzOPA 2022 organizatorzy zdecydowali, że wszystkie rundy będą otwarte od 21.10.2022 - 25.10.2022, natomiast czas na zakończenie aplikacji zostaje wydłużony do 31.10.2022

 

Od 8 do 23 października w ramach jubileuszowego Europejskiego Tygodnia Kodowania przygotowaliśmy dla Was dwa wyzwania. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy do udziału.

 

SzOPA - II Szkolna Olimpiada Programistyczno-Algorytmiczna 

Termin: 09.10 - 22.10

Uczestnicy: uczniowie I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego

Zgłoszenia: do konkursu można dołączyć w każdym momencie jego trwania, zgłoszenia należy dokonać poprzez aplikację Teams u nauczycieli informatyki.

 

Regulamin: 

1. Konkurs podzielony jest na cztery rundy: 

  • Runda 1 (środa- poniedziałek)
    • start: 12.10.2022 r. godz.18:00;
    • koniec: 17.10.2022 r. godz.18:00;
  • Runda 2 (niedziela- czwartek)
    • start: 16.10.2022 r. godz.18:00;
    • koniec: 20.10.2022 r. godz.18:00;
  • Runda 3 (wtorek- sobota)
    • start: 18.10.2022 r. godz.18:00;
    • koniec: 22.10.2022 r. godz.18:00; 
  • Runda 4 (czwartek - wtorek)
    • start: 20.10.2022 r. godz.18:00;
    • koniec: 25.10.2022 r. godz.18:00; 

 

2. SzOPA realizowana będzie w serwisie szkopul.edu.pl, aby wziąć udział w konkursie wymagane jest utworzenie konta w serwisie (zalecamy utworzyć konto na e-mail szkolny). Aby można było zidentyfikować ucznia, nazwa użytkownika powinna mieć postać imię_nazwa klasy, np.: Julia_1CM

3. Dozwolonymi językami programowania, w których można wykonywać zadania to C++ oraz Python.

4. Oficjalny link do konkursu zostanie udostępniony uczestnikom indywidualnie w aplikacji Teams po zgłoszeniu do konkursu.

5. Ranking i oficjalne wyniki konkursu będą widoczne dla uczestników po zakończeniu każdej rundy

Nagrody: 

  • miejsce 1 - 4: ocena z informatyki 105% z wagą 5
  • miejsce 5 - 10: ocena z informatyki 105% z wagą 4 
  • miejsce 11 - 15: ocena z informatyki 105% z wagą 3 
  • miejsce 16 - 20: ocena z informatyki 105% z wagą 2 
  • miejsce od 21: ocena z informatyki 105% z wagą 1 
  • dyplomy

 

Aplikacja - projekt własnej lub zespołowej aplikacji 

Termin: 09.10 - 23.10.2022 r.

Uczestnicy: uczniowie I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego

Zgłoszenia: do projektu można dołączyć w każdym momencie jego trwania, zgłoszenia należy dokonać poprzez aplikację Teams u nauczycieli informatyki

Regulamin: 

1. Zadaniem jest utworzenie własnej aplikacji o dowolnej tematyce.

2. Projekt może być realizowany w zespole projektowym lub indywidualnie.

3. Przy realizacji aplikacji dozwolone są wszystkie języki programowania oraz biblioteki kodowania i stylów, forma aplikacji dowolna (webowa, okienkowa).

4. Nauczyciele mogą pomagać w realizacji projektu w formie konsultacji.

5. Dopuszcza się dokonczenie aplikacji po terminie.

6. Aplikacja ma być pracą samodzielną, nie może być kopią gotowych aplikacji z sieci Internet.

 

Nagrody:

  • miejsce 1: ocena z informatyki 105% z wagą 5
  • miejsce 2: ocena z informatyki 105% z wagą 4
  • miejsce 3: ocena z informatyki 105% z wagą 3
  • udział w realizacji projektu ocena z informatyki 105% z wagą 2 
  • dyplomy

 

UWAGA!

Udział w w jednym z wydarzeń nie wyklucza udziału w drugim. 

 

 

 

Kontakt

I Liceum Ogólnokształcące im.S.Żeromskiego w Lęborku

84-300 Lębork; ul.Dygasińskiego 14

tel.: (59) 862 12 93

sekretariat(at)lo1.lebork.pl

d  dziennik
p  poczta
f  fanpage