Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży

Nauka w zdalnej rzeczywistości trochę nam się przedłużyła. Często słyszymy, że zarówno nauczyciele, jak i uczniowie i ich rodzice podkreślają, że lekcje online „to nie to samo”.

Lekcje w świecie wirtualnym na pewno różnią się od lekcji w klasie. Kontaktujemy się ze sobą nie bezpośrednio, lecz wykorzystując dostępne narzędzia. Czy tak forma może zastąpić budowanie relacji twarzą w twarz? Czy pozwala zaspokoić niezbędną nam, ludziom potrzebę bycia w grupie i współdziałania z innymi?

Ważne, abyśmy pamiętali, że w obecnym czasie wszyscy – dyrektorzy, wychowawcy, nauczyciele przedmiotowi, pedagog, psycholog szkolny, rodzice i Wy Uczniowie – tworzymy wspólną przestrzeń współpracy. To nasza wzajemna uważność na innych będzie budowała nasze poczucie bezpieczeństwa i pozwoli utrzymać dobre relacje, oparte na szacunku i empatii wobec drugiej osoby.

Nie bójmy się prosić o pomoc. Czasami zwykła rozmowa może zdziałać cuda.

Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży

d  dziennik
p  poczta
f  fanpage